elinsstudentliv.blogg.se

Göteborg

pHadderorientering

Kategori: Allmänt

Igår hade vi pHadderorientering, vilket innebar att vi gick runt på campus med våra fadrar. Längs vägen fanns olika stationer, och på varje station fanns en sektion. Exempel på dessa är K6(kemis-sexmästeri), det är dem som står för festfixandet i gasquen. På dessa stationer bad dem oss först att gückla(utalas jykel), sedan fick hade de olika lekar på varje station. PR-föreningen hade en lek då de drog två stycken lapar och på vardera lap stod dte en kroppsdel, så tillexempel, rumpa mot näsa som jag fick göra och vara näsan. Här nedan är en bil på hur dte blev efetr ettag. 
 
Jag kanske ska ta och berätta vilket gäng vi är. Det är nämligen så att varje pHaddergrupp har varsitt tema och namn. Vi är Mario Party. PÅ bilden nedan posar vi fint som Mario.
 
Efter orienteringen var det efterfest på NOx, kemisbar. Stämmningen va härlig, men jag drog ändå rätt tidigt. MAn blir väldigt trött av att vara så aktiv dygnet runt. Nu ska jag ta och plugga lite matte, sedan är det dags för filmkväll och nollbrisktillverkning igen då min inte blev godkänd pga. att den var för kall. Så den revs mit itu, å andra sidan godksände dem i princip bara en nollbricka i varje pHaddergrupp.
 
Kramar,
Elin
 
 

KOMMENTARER:

  • Pappa säger:
    2014-08-23 | 15:11:27

    Ni ser verkligen ut att ha roligt i ert fullspäckade schema! Kram från pappsen.

  • Moster säger:
    2014-08-26 | 14:20:13

    Du måste vila lite också, och hinna leta bostad.... hur går det? Kram!

Kommentera inlägget här: